Roznoszenie ulotek praca w kauflandzie

Dla sieci kauflan roznoszę ulotki od listopada 2016 czyli już trochę doświadczenia mam.
Ogłoszenie o pracę znalazłem na słupie ogłoszeniowym,praca polega  tak jak wszędzie na wkładaniu ulotek do skrzynek bram itd nie jest to skomplikowana praca ale nadreptać się trzeba ale za to kasa jest całkiem nie zła co prawda Roberta Lewandowskiego nie przebije z zarobkami  ale 250 - 300 zł za jeden dzień pracy w tygodniu to myślę że nie jest żle
Bo ja nie mam tak jak nie któży piszą że ulotki dostawali co dwa tygodnie ja mam co tydzień i do odwiedzenia mam 998 adresów ale są ona w mieście więc nie jest tak żle.
Plusami tej pracy są
- Umowa zlecenie
- Opłacane wszystkie świadczenia ( ZUS,     US ITD)
- wynagrodzenie na konto
- zgubione kalorie
- poprawa kondycji
Minusy
- pogoda choć nie zawsze
- chamstow ludzi
- kontrole

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy Roznoszenie ulotek to ciężka praca

PRACA ROZNOSZENIE ULOTEK PROVIDENT

Roznoszenie ulotek moje początki