PRACA ROZNOSZENIE ULOTEK PROVIDENT

Pierwszą firmą jaką chciałem opisać jest znamy na całym świecie PROVIDENT jak by ktoś nie wiedział jest to firma udzielająca pożyczek ale nie chodzi mi o reklamowanie tej firmy tylko o opisanie jak wyglądało roznoszenie ulotek dla nich ulotek.
Na początku opisze jak załatwiłem sobie tą prace a mianowicie pożyczyłem od nich pieniądze (bo musiałem) i po pewnym czasie zacząłem mieć problemy z ich oddaniem i wtedy przedstawiciel zaproponował rozklejanie ulotek jako sposób na zmniejszenie rat czyli oni niby płacili mi za ulotki a ja oddawałem im te pieniądze jako ratę tylko że dostawałem niskie wynagrodzenie i nigdy nie starczyło mi na ratę więc musiałem dokładać jeszcze za swoich pieniędzy ale zawsze to jakaś oszczędność.
Samo rozklejanie ulotek było dość ryzykowne bo musiałem je wieszać na slupach ogłoszeniowych co nie jest dozwolone i mogło zakończyć się mandatem co akurat udało mi się uniknąć tylko dla tego że strażnik miejski był bardzo wyrozumiały ale PROVIDENTA dowiedziałem się ze firma w razie jakich kolwiek problemów w firma wyprze się że zlecała mi rozklejanie ulotek a co do wynagrodzenia to miałem 20-30 zł na tydzień bo ulotek było 400-600 w tygodniu a oczywiście o umowie o prace mowy nie było więc jak tylko skończyłem spłacać kredyt zrezygnowałem z tego natychmiast I NIE POLECAM TEJ PRACY NIKOMU 

Komentarze

  1. O pracy w innym charakterze w tej firmie, opowiadam tu, mogę tylko powiedzieć, że chwalę sobie mimo wszystko czas tam spędzony.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy Roznoszenie ulotek to ciężka praca

Roznoszenie ulotek moje początki